środa, 22 lutego 2012

zaczątki bloga

Pierwszy dzień bloga. Naoglądałam się dziesiątek blogów artystów tworzących coś własnoręcznie, i postanowiłam móc się pochwalić trochę moimi tworkami. Lepsze lub gorsze, wymyślone samemu, rozpracowane po trochu samemu, dzięki na_błędach_się_uczeniu i we współpracy z moją znajomą na decu napaloną DagMarrą:)

(następne będę już wrzucać na bieżąco mam nadzieję)

Skrzynka - żeby było gdzie tubki z farbami przechowywać :) Planowo pod wieczkiem będzie zamocowany "piórnik" na pędzelki :) Taki z gumkami ... Do kompletu pudełko mniejsze na insze rzeczy do malowania (buteleczki krakla, złoty pyłek do spękań i takie tam różnostki)



Tacka - pierwszą myślą była tacka do podawania kawy do łóżka czy dla gości, ale stopień postarzenia kwalifikuje ją jako tackę najwyżej na kwiatki w doniczkach :D
Szczerze - przesadziłam z woskiem pod przetarciami - przetarło się za dużo.



To tylko część moich prac. Więcej wkrótce ...

1 komentarz: