poniedziałek, 27 lutego 2012

poszukiwanie o kryptonimie "tanie"

Jako że decoupage nie należy do najtańszych hobby, a mój budżet ostatnio jest nadszarpnięty przez remonty, szukam tańszych rozwiązań :)

Najtańszy dobry cracle znalazłam na decosklep.pl - mają też niezły wybór (już nie takich tanich) papierków do decu, natomiast w ogóle nie ma wyboru żadnych ciekawych pudełek :(
No ale cracle jest duży co się chwali, i wiele osób na swoich blogach go zachwala!

-------------------

Po testach jestem trochę zniesmaczona. Sam cracle łatwy w obsłudze i przyjemny, ale efekt nie taki jakiego oczekiwałam. Niby nazywa się Large, niby na etykiecie napisane drobnym drukiem, że rozmiar spękań zależy od grubości nakładanej fazy 2, a mimo wszystko, mimo wielu testów w różnych warunkach - wychodzą mikroskopijne spękania. Taki maczek ... Nadaje się co najwyżej do spękań na kolczykach .... Bo na pudełku to ilość linii spękań zaciemnia całą grafikę pod spodem. Zawiodłam się .. no ale teraz musze zużyć te słoje ogromne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz